Marketing Week na prodej

24. 11. 2003 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Marketing Week na prodej
Britský trh B2B titulů čeká boj o koupi vydavatelské společnosti Centaur Communications, které vydává tituly Marketing Week a The Lawyer a zaměstnává 600 lidí. Vydavatelství vyzvalo minulý týden zájemce k předložení nabídek. Společnost Emap, největší britský vydavatel B2B titulů, účast zatím zvažuje. K dalším zájemcům patří United Business Media a rychle expandující Incisive Media, která má za sebou nedávnou akvizici společnosti Risk Waters za 30 mil. liber. K celkovému portfoliu Centaur patří šest týdeníků, mezi nimi také New Media Age a Design Week.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.