TITULEK: Levi’s chystá levnou značku
Výrobce džín Levi Strauss & Co. hledá designový shop, který by navrhl vizuální komunikaci v místech prodeje pro chystanou novou řadu levných džínsů. Reklama přímo v obchodech má být jedním z pilířů kampaně, jež bude uvedení značky Levi Strauss Signature provázet. Nadlinkovou část její propagace bude zajišťovat agentura FCB ze San Franciska. Ovšem např. televizní spot poběží jen na vnitřním televizním okruhu obchodních domů, kde budou džíny v prodeji. Zdrženlivost při propagaci Levi Strauss Signature je přičítána obavám firmy, aby džíny určené do diskontních prodejen „neujídaly“ z koláče běžných drahých levisek. Nová módní řada má firmě zvednou už několik let klesající prodeje.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?