Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kabelové televize by neměly zdražit, MF chce napravit chybu

Redakce MAM7. 11. 2003

Kabelové televize od ledna 2004 pravděpodobně nepodraží. Ministerstvo financí chce napravit chybu, která kabelové televize na první čtyři měsíce příštího roku přeřadila do vyšší sazby DPH. Do připravované novely zákona o rozpočtových pravidlech proto ve spolupráci s poslanci vsunulo ustanovení, které tuto službu již od ledna ponechává v nízké sazbě DPH. Sdělila to mluvčí resortu Eva Nováková. Podle zástupců kabelových firem je to dobrá zpráva pro téměř milion domácností, které kabelovou televizi využívají. “Pro provozovatele kabelové televize to pak znamená, že rozvoj služeb po širokopásmových sítích, kam patří například i internet, nebude utlumen,” uvedl mluvčí UPC František Malina.
Poslanecký návrh novely zákona o rozpočtových pravidlech však ještě nedorazil ani do vlády. Ta by o něm měla jednat v nejbližší době. Pokud jej kabinet schválí, musí návrh odsouhlasit i poslanci a senát a podepsat prezident republiky, a to vše do konce roku. V opačném případě by lednovému zvýšení DPH a možnému dočasnému zdražení kabelových televizí již nešlo zabránit. “Předpokládáme, že by se to mělo stihnout,” poznamenala Nováková. MF nejdříve omylem doporučilo přeřadit kabelové televize trvale do vyšší sazby DPH. To se mělo stát od ledna 2004. Poté však zjistilo, že je Evropská unie umožňuje ponechat ve snížené sazbě. Chybu napravilo v novém zákoně o DPH, který však má platit až od května příštího roku. I to by tedy mohlo vést ke zbytečnému čtyřměsíčnímu zdražení. Výrazně proti tomu protestovaly i kabelové společnosti. Musely by totiž řešit dilema, zda riskovat úbytek zákazníků a na pár měsíců zdražit, či zaplatit daň z vlastní kapsy.

×

Vdova po zakladateli McDonald’s dala rádiu NPR 200 milionů

Starší článek

Zakladatel Penthouse odstoupil z místa generálního ředitele

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více