Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Jednání o peoplemetrech na Slovensku dál neúspěšná

Redakce MAM13. 11. 2003

Jednání čtyř největších slovenských televizí o zavedení elektronického monitorování sledovanosti prostřednictvím peoplemetrové společnosti PMT opět ztroskotala a k dohodě nedošlo. Projekt alternativního průzkumu sledovanosti SATO-EMS, který rozběhly televize Joj a TA3 proto pokračuje, sdělil mluvčí TV Joj Ľudovít Tóth.
“TV Joj a TA3 na jednání PMT požádaly televizi Markíza o garance dodržení navrhovaného harmonogramu zavedení peoplemetrů na Slovensku,” uvedl Tóth, podle něhož současný harmonogram PMT mluví o prvních peoplemetrových datech až v listopadu příštího roku a nejsou prý žádné garance, že se tato lhůta dodrží. Obě televize se proto rozhodly zatím pokračovat ve výběru alternativního peoplemetrového dodavatele v rámci společnosti SATO-EMS.
“Na projektu v rámci PMT stále pracujeme a možná po příštím jednání se bude medializovat postoj všech stran,” řekla mluvčí TV Markíza Ivana Semjanová. “Nemyslíme si, že zdržujeme zavedení peoplemetrů, protože na jejich zavedení pracujeme pět let,” uvedla mluvčí, podle níž se nejsledovanější televize v zemi snaží o zavedení elektronického monitorování sledovanosti v dohodnutém horizontu.
Veřejnoprávní Slovenská televize na jednání přislíbila, že se k PMT připojí od počátku roku 2004.
Podle TV Joj současný tzv. deníčkový systém měření sledovanosti “prokazatelně a neoprávněně zvýhodňuje TV Markíza”. Elektronické měření sledovanosti je přitom standardem televizního trhu v Evropě již téměř deset let, nechala se slyšet televize, která vznikla jako “sestra české Novy”.
Spory o zavedení peoplemetrů se táhnou na Slovensku už druhým rokem. Televize se zatím dokázaly shodnout na projektu společnosti PMT, která by měla zadat měření sledovanosti výzkumné firmě TNS SK. Markíza ale odmítla podepsat smlouvu mezi PMT a TNS SK s odůvodněním, že nenaplňuje všechny právní náležitosti.

×

Polský soud zakázal přímý přenos procesu kolem mediální aféry

Starší článek

Izraelská agentura Itim skončila kvůli dluhům

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fruitisimo

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více