Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jak si prověřit nové auto?

Redakce MAM24. 11. 2003

Víte o možnosti testovacích jízd před koupí nového automobilu?
Ve 46. týdnu se OMD Snapshot ptal řidičů na informovanost o možnosti testovacích jízd, které nabízejí různí automobiloví dealeři, a na ochotu vyzkoušet si vybrané modely přímo v terénu.
Majitelé řidičských průkazů reprezentují více než 70 % populace ve věku 15 až 59 let. Jsou to spíše muži, respondenti s vyšším vzděláním a nejvíce řidičských oprávnění je ve věkové skupině 25 až 34 a 45 až 54 let (shodně 82 %). O možnosti vyzkoušet si automobil před koupí při testovací jízdě ví 81 % řidičů. Téměř 6 z 10 takto “informovaných” řidičů uvedlo, že by bylo ochotno nějakou zkušební projížďku i absolvovat. Více než 57 % řidičů má dokonce již jízdu otestovanou v některém autosalonu. Jistě nepřekvapí, že jsou to opět zejména muži, lidé s vysokoškolským vzděláním, respondenti s čistými příjmy 17 501 až 25 tisíc Kč na domácnost a dále pak majitelé řidičských průkazů ve věku 25 až 34 let. Naopak zajímavé je, že testovací jízdy chtějí nejvíce vyzkoušet, případně již vyzkoušeli, řidiči z malých měst od 1000 do 20 tisíc obyvatel.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem vzorku 260 lidí populace České republiky ve věku 15 až 59 let.

×

Na Slovensku nevznikne nové Rádio Hey, ani Fontána, ožijí Rebeca a Tatry

Starší článek

Lauder získal významný podíl v izraelské televizi Channel 10

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více