Jak si prověřit nové auto?

24. 11. 2003 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Víte o možnosti testovacích jízd před koupí nového automobilu?
Ve 46. týdnu se OMD Snapshot ptal řidičů na informovanost o možnosti testovacích jízd, které nabízejí různí automobiloví dealeři, a na ochotu vyzkoušet si vybrané modely přímo v terénu.
Majitelé řidičských průkazů reprezentují více než 70 % populace ve věku 15 až 59 let. Jsou to spíše muži, respondenti s vyšším vzděláním a nejvíce řidičských oprávnění je ve věkové skupině 25 až 34 a 45 až 54 let (shodně 82 %). O možnosti vyzkoušet si automobil před koupí při testovací jízdě ví 81 % řidičů. Téměř 6 z 10 takto „informovaných“ řidičů uvedlo, že by bylo ochotno nějakou zkušební projížďku i absolvovat. Více než 57 % řidičů má dokonce již jízdu otestovanou v některém autosalonu. Jistě nepřekvapí, že jsou to opět zejména muži, lidé s vysokoškolským vzděláním, respondenti s čistými příjmy 17 501 až 25 tisíc Kč na domácnost a dále pak majitelé řidičských průkazů ve věku 25 až 34 let. Naopak zajímavé je, že testovací jízdy chtějí nejvíce vyzkoušet, případně již vyzkoušeli, řidiči z malých měst od 1000 do 20 tisíc obyvatel.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem vzorku 260 lidí populace České republiky ve věku 15 až 59 let.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení