Jablko sváru v Německu – poplatek

6. 11. 2003 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sdružení soukromého vysílání a telekomunikací (VPRT) kritizuje požadavek intendantů německých veřejnoprávních rozhlasů a televizí, kteří chtějí, aby se od ledna 2005 zvýšil rozhlasový a televizní poplatek z 16,15 eura nejméně o jedno euro. V těchto týdnech se chýlí k závěru práce odborné komise KEF složené ze šestnácti nezávislých odborníků jmenovaných zemskými vládami, která má 8. ledna 2004 vydat zprávu a doporučení politikům, zda a kolik peněz veřejnoprávní vysílatelé pro svoji činnost potřebují. VPRT žádá, aby se o poplatcích nerozhodlo do doby, než dojde k dohodě, jaký obsah a rozsah by veřejná služba v ARD a ZDF měla mít. Vyhlásil to minulý týden zástupce předsedy VPRT Hans-Jürgen Kratz, který kromě jiného zpochybnil činnost a funkci mediálních rad u veřejnoprávních rozhlasů a televizí. Kratz prohlásil, že se mediální rady chovají jako dozorčí grémia průmyslových podniků, jimž jde především o prosperitu. Mají však hájit veřejný zájem.

Ekonom, 6.11.2003, autor: (MIŠ)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.