Hospodářské noviny v září předstihly deník LN

11. 11. 2003 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Hospodářské noviny předstihly v září 2003 v průměrném prodaném nákladu deník Lidové noviny. Hospodářské noviny si denně v průměru koupilo 74 156 čtenářů, Lidové noviny prodaly o 721 výtisků méně. Ve stejném období loňského roku LN „vedly“ před HN s náskokem téměř devíti tisíc prodaných kusů denně. Vyplývá to z oficiální statistiky společnosti ABC, která dlouhodobě monitoruje a ověřuje prodaný náklad novin a časopisů na českém trhu. Nejprodávanějším deníkem zůstává bulvární Blesk, který v září dosáhl průměrného denního prodeje téměř 487 tisíc kusů. Druhá je MF DNES s více než 307 tisíci prodanými výtisky denně a třetí Právo se 190 tisíci kusy. Za čtvrtými Hospodářskými novinami následují Lidové noviny a deník Sport, který si v září každý den koupilo 70 tisíc čtenářů.

Hospodářské noviny, 11.11.2003, autor: (red)

Redakce MAM

Další zajímavé čtení