Eurotel sází na SMS soutěž

24. 11. 2003 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Eurotel sází na SMS soutěž
Eurotel minulý týden konečně odtajnil podobu své letošní vánoční kampaně. Ta je založena na SMS soutěži, do které budou automaticky zapojeni všichni stávající zákazníci a zákazníci noví. Hlavní výhry tvoří zájezdy, k dalším výhrám patří 130 mobilních telefonů. Součástí předvánoční marketingové podpory jsou speciální produktové nabídky (telefonů i služeb) Připravena je také „roadshow“, v jejímž rámci bude v centru Prahy postaveno ledové království. Nadlinková komunikace je založena na standardním mediamixu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.