Eclipse s novým lisem

20. 11. 2003 15:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Eclipse dokončila uvedením nového výsekového lisu linku pro výrobu velkoformátových materiálů POS s velikostí jednotlivých dílů do 2 x B0, tj. 1 400 x 2 000 mm. Příklopový výsekový lis o pracovní ploše 2 x 1,4 metru má hmotnost 14 tun. Umožňuje mj. osazení rubové výsekové plochu protipřípravami a jediným příklopem výrobu nejen lícových, ale i negativních ohybů. Jedním z prvních klientů byl podle sdělení Eclipse pivovar Zubr. Kompletní výroba jednodílného stojanu je hotova za méně než 3 dny. Dekorační stojan na europalety Zubr má vnější rozměry 0,85 x 1,3 x 2,4 metru.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.