Domácí redakci ČT asi povede Petr Schwarz

11. 11. 2003 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vedením domácí redakce České televize bude od ledna nového roku pověřen bývalý dramaturg pořadu Naostro Petr Schwarz. Ve funkci vystřídá Jana Němce, který se vrátí k moderování zpravodajských relací. O chystané změně napsaly 11. listopadu Lidové noviny. Schwarz, který nyní pracuje jako editor v deníku Mladá fronta Dnes, opustil ČT za v době, kdy televizi vedli bývalý generální ředitel Jiří Balvín a tehdejší šéf zpravodajství Zbyněk Honys. Před svým působením v ČT byl Schwarz šéfredaktorem zpravodajství televize Prima.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.