Do kin stále nejvíc láká pokračování komedie o prcičkách

4. 11. 2003 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Pokračování americké komedie Prci, prci, prcičky s podtitulem Svatba zabodovalo i druhý týden po premiéře v návštěvnosti českých kin. Je stále v čele žebříčku a nic na tom nemění skutečnost, že oproti minulému víkendu klesla návštěva o 45 procent na 17.255 diváků.
Na druhém místě skončila americká komedie Božský Bruce, v níž otázku, co by udělali, kdyby se na jeden týden mohli stát bohem, řeší populární komik Jim Carrey a krásná Jennifer Anistonová.


Podle informací Unie filmových distributorů je třetí nový snímek Quentina Tarantina nazvaný Kill Bill, na jehož kontě už je na 180.000 filmových fanoušků.
Na čtvrtém a pátém místě se stále drží zástupci domácí kinematografie – Jedna ruka netleská Davida Ondříčka a Trojanovy Želary, které už zhlédlo více než čtvrt milionů diváků.


Ve druhé polovině tabulky skončila Morávkova Nuda v Brně. Je zároveň rekordmanem první dvacítky, mezi níž se drží už osmadvacet týdnů.
Návštěvnost pražských kin vedl o víkendu Tarantinův Kill Bill.


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 23. října 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 23. října 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 23. října 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 23. října 2003





Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.