Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtvrtý díl Nemocnice na ČT vidělo 3,17 milionu lidí

Redakce MAM11. 11. 2003

Zájem televizních diváků o seriál Nemocnice na kraji města po dvaceti letech proti minulému týdnu vzrostl. Čtvrtý díl v pondělí na prvním programu České televize vidělo 3,17 milionu lidí. O týden dřív se na pokračování nově natočené série dívalo 2,95 milionu lidí. Data poskytla veřejnoprávní televize.
Sledovanost třináctidílného seriálu se tak dál drží v nadprůměrných hodnotách.
Na čtvrté pokračování se dívalo 64 procent mužů, 71 procent žen a polovina dětí, kteří v pondělí večer zapnuli televizní přijímače.
Druhé pokračování nové série sledovalo 3,37 milionu dospělých, první díl viděly rekordní téměř čtyři miliony lidí starší patnácti let. Počáteční díl Nemocnice se před třemi týdny stal nejúspěšnějším pořadem letošního roku v tuzemských televizích vůbec.
Seriál navazuje na nedávno znovu uvedenou původní sérii Jaroslava Dietla z přelomu 70. a 80. let, jejíž poslední a nejúspěšnější část zhlédlo 2,62 milionu dospělých. Nových třináct dílů Nemocnice natočil Hynek Bočan podle scénáře Petra Zikmunda.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 30. října 2003

Starší článek

Prodej osobních aut byl v říjnu nejvyšší od roku 1997

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více