Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtvrtletní zisk Murdochovy News Corp díky DVD prudce vzrostl

Redakce MAM6. 11. 2003

Mediální koncern News Corp. australského magnáta Ruperta Murdocha se v prvním čtvrtletí finančního roku zvýšil na více než dvojnásobek. Zasloužil se o to zejména úspěšný prodej filmů na DVD a růst příjmů novin.
Čistý zisk News vzrostl na 422 milionů dolarů ze 162 milionů USD před rokem. Bez započítání jednorázového zisku z prodeje majetku činil zisk 386 milionů USD. Tržby se zvýšily o 22 procent na 4,6 miliardy USD.
Provozní zisk, který je nejsledovanějším ukazatelem ziskovosti mediálních společností, vyskočil o 31 procent na 719 milionů USD. Akcie News Corp. vystoupily po zprávě na burze v Sydney o tři procenta na půlroční maximum. Za poslední rok získaly asi 15 procent.
Provozní zisk filmové divize 20th Century Fox se rozrostl na více než trojnásobných 328 milionů USD. K tomu nejvíce přispěly silné prodeje DVD s filmy jako Daredevil nebo Telefonní budka.
Novinová divize zvýšila zisk o 79 procent na 102 milionů USD. Přispěly k tomu příjmy z tržeb britského bulváru Sun po ukončení cenové války s konkurenčním Daily Mirror.
Zisk televizní divize zůstal beze změny na 179 milionech USD. Americké síti Fox se zvýšily ztráty, rostly však zisky placených televizí v čele s asijskou STAR.
News předpokládá, že v celém roce se bude růst zisku bude pohybovat kolem deseti procent. “Naše dnešní výsledky jsou rozhodně velmi pozitivním příznakem stabilní a vyvážené růstové dynamiky, a předpokládáme, že tento trend bude pokračovat,” řekl po zprávě analytikům šéf společnosti Murdoch.
News Corp vybudoval Murdoch původně z malého australského vydavatele večerníků do skupiny s tržní hodnotou 45 miliard dolarů. Asi tři čtvrtiny tržeb nyní společnost vytváří na americkém trhu.

×

Ztráta Playboy Enterprises roste

Starší článek

Nový Media projekt: Na čele Blesk a Radiožurnál

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Radana Čechová

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více