Čokoládové trhy

24. 11. 2003 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Čokoládové trhy
Reklamní agentura Lowe GGK připravila kampaň pro společnost Nestlé určenou pro veřejnost. Jedná se o vánoční čokoládové trhy, které proběhnou od 30. listopadu do 22. prosince 2003 na náměstí Jiřího z Poděbrad v Praze. Jak uvedla Jana Pokorná, account manažerka společnosti Lowe, tržiště bude tvořeno funkčními replikami čokoládových domečků včetně kašny a bude zde probíhat kulturní program. „Cílem je podpořit značku Orion v době vánočních nákupů a posílit vztah mezi značkou a spotřebitelem,“ uvedla Pokorná.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení