Český Telecom zúžil počet kandidátů na svou reklamní agenturu
Do druhého kola výběrového řízení na reklamní agenturu (ATL a BTL) Českého Telecomu postoupilo deset kandidátů.
společnost vybírala z 16 agentur. V oblasti nad-linkové (ATL) komunikace postoupily Cayenne Ledoborec, Grey Worldwide, MARK/BBDO, Ogilvy & Mather, YOUNG & RUBICAM Praha. U pod-linkových aktivit (BTL) jsou to OGILVY, DIMAR, Wunderman a Proximity Prague. Agentura EURO RSCG se bude v dalším kole ucházet o spolupráci jak při ATL tak i BTL komunikaci.
“Převážná většina předložených nabídek byla zpracována solidně. Očekávali jsme však větší míru odvahy a nápaditosti,” uvedl David Duroň, Chief Marketing Officer Českého Telecomu. “Rozhodují však budou následující prezentace a kreativita při zpracování zadání,” dodal.
Účastníkům druhého kola rozešle firma v průběhu následujícího týdne zadání, podklad pro zpracování konkrétního problému. Návrhy svých řešení úkolu budou mít agentury možnost prezentovat osobně.
Český Telecom je se zhruba 3,6 milióny provozovaných telefonních stanic vedoucí telekomunikační společností v České republice. Prostřednictvím své dceřiné společnosti Eurotel Praha se významně podílí také na trhu mobilních služeb.
-zem-