Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Česká média: ČT Brno povede Kleis

Redakce MAM12. 11. 2003

Šéfem brněnského studia České televize by se měl stát Marian Kleis. Uvedl to 11. listopadu internetový server Česká média s tím, že vychází z ověřených informací. Personální změny by měl generální ředitel ČT Jiří Janeček oznámit na středeční Radě ČT, napsal server.
Televize se k informacím před zasedáním rady odmítla vyjádřit. “Zásadní informace tohoto typu generální ředitel veřejně uvádí zpravidla na jednání Rady ČT,” uvedl tiskový mluvčí ČT Richard Klatovský.
Kleis byl dosud ředitelem košického televizního studia Slovenské televize. Byl také členem výběrové komise, která nedávno Janečkovi pomáhala s výběrem šéfa brněnského studia.
ČT nedávno na funkci ředitele brněnského studia vypsala výběrové řízení, Janeček je však zrušil, protože mezi zájemci nenašel vhodného kandidáta. Rozhodl se proto najít šéfa brněnského studia sám. Dočasným vedením jihomoravského studia je pověřen Radomír Kos.
Šéfa brněnského studia Zdeňka Drahoše odvolal počátkem roku tehdejší prozatímní ředitel televize Petr Klimeš. Po Drahošově odvolání na jaře prošlo brněnské studio personálním zemětřesením. Odvoláni byli šéfové ekonomiky a výroby, odešel také šéfredaktor. Drahoš studio řídil deset let, v posledním období jej jeho odpůrci kritizovali za to, že nenakládá s majetkem televize hospodárně.

×

V kinech nejúspěšnější třetí Matrix

Starší článek

Universal Music koupí DreamWorks Records

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Sprinx Consulting s.r.o.

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více