Centrum.cz zrychluje homepage

24. 11. 2003 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Centrum.cz zrychluje homepage
Internetový portál Centrum.cz zrychlil v minulém týdnu přístup na svou homepage spuštěním její nové verze. „Změnou zdrojového HTML kódu a použitím nových technologií se podařilo zmenšit o 30 kB zdrojový kód na 8,2 kB. Při prvním načtení stránky se velké množství informací uloží do dočasné paměti prohlížeče a každá další návštěva již znamená stažení mnohem menšího objemu dat,“ přiblížil pro M&M marketingový ředitel Centrum.cz Tomáš Kostrhoun. Homepage tak nyní podle Tomáše Kostrhouna v tomto parametru překonává konkurenci o více než 100 %. Ostatních stránek Centrum.cz se opatření, které má portálu přilákat nové uživatele, netýká.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.