Capital s akvizicí

24. 11. 2003 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Capital s akvizicí
Britská rozhlasová společnost Capital Radio Group oznámila kompletní převzetí hudebního rádia Choice FM zaměřeného na mladé posluchače. Došlo k tomu poté, co v říjnu získala prvních 19 % v rádiu. Capital držel opci na koupi zbývajícího podílu stanice s platností do srpna 2006. Proces se ale urychlil kvůli novému komunikačnímu zákonu, který odstranil nutnost schválení navýšení podílu regulačním orgánem. Stanice stála nového vlastníka 17,7 mil. liber a stala se čtvrtou vysílací licencí v portfoliu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.