Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britští učitelé podporují zákaz reklamy na nezdravé potraviny

Redakce MAM5. 11. 2003

Svaz britských učitelů vyslovil podporu návrhu zákona, který by v britské televizi zakázal v pořadech pro malé děti reklamu na potraviny s vysokým obsahem tuku, cukru nebo soli. Návrh zákona, který už projednává britský parlament, podpořily také závěry britského Sdružení spotřebitelů, podle jehož zjištění hrozí dětem poškození zdraví, pokud jedí pravidelně potraviny, které na ně výrobci zaměřují.
Sdružení spotřebitelů požádalo lékařku, specialistku na zdravou výživu, aby analyzovala potraviny, které by si sedmileté dítě mohlo vybrat na základě tvrzení obsažených v marketingových kampaní výrobců. Dr. Helen Crawleyová dospěla k závěru, že pokud by to takové dítě dělalo pravidelně, zvýšilo by pro svůj další život riziko obezity, kažení zubů, cukrovky, rakoviny a onemocnění srdce.
Podle tohoto zjištění obsahují potraviny pro děti často více cukru, soli či tuku než standardní výrobky pro dospělé. Podle dnešního listu The Times obsahuje například krabice Frosties Turbos, na níž firma Kellogg’s uvádí prospěšnost pro kostru a srdce, pětkrát více cukru než běžné Cornflakes od stejné firmy. Zástupci firem ale argumentují, že informace o obsahu na obalech uvádějí a že jejich výrobky mají tvořit součást dobře vyvážené stravy.
Britský Národní svaz učitelů (NUT) se rozhodl, že bude podporovat návrh zákona, který předložila poslankyně Debra Shipleyová jako svou poslaneckou iniciativu. Podle jejího názoru představuje typické narozeninové pohoštění v oblíbených rychlých bufetech více než činí celodenní doporučená dávka soli pro děti.
Její návrh podle úterního Guardianu již podporuje sto z více než 600 poslanců a 89 vlivných organizací včetně charit, které se zabývají podporou bojem proti srdečním chorobám a obezitě.

×

V pátek vyjde první číslo týdeníku Mladá fronta Plus

Starší článek

RRTV udělila ČT pokutu za překročení limitu reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více