Britská mediální společnost Daily Mail & General Trust zvýšila celoroční zisk o dvě procenta na 185,5 milionu liber, tedy zhruba 315 milionů dolarů. Firma zároveň v dnešní zprávě uvedla, že jí v říjnu po dlouhém poklesu reklamního průmyslu vzrostly příjmy za reklamu.
Fiskální rok Daily Mailu skončil 28. září. Ve výsledku nejsou zahrnuty daně, jednorázové položky a odpisy nehmotného majetku. Celoroční výsledek Daily Mailu akciový trh nepotěšil, zisk byl u dolního okraje očekávaného rozpětí. Akcie společnosti proto po zveřejnění zprávy klesly o 2,3 procenta na 609,5 pence.
Daily Mail vydává vedle stejnojmenného deníku také londýnský večerník Evening Standard. Příjmy společnosti za reklamu se v říjnu zvýšily o 1,7 procenta a celkovým trendem je mírný vzestup, uvedli manažeři Daily Mailu na tiskové konferenci. Firma ale ve výsledkové zprávě poznamenala: „Je stále příliš brzy na prohlášení, že se situace na trhu obrátila (k lepšímu).“
Reklamní trh se staví na nohy po několika letech poklesu, který britským vydavatelstvím tisku značně ztížil život. Britský trh s tiskovinami patří mezi jeden z nejvíce nasycených ve světovém měřítku, což často vede k cenovým válkám.
Daily Mail zároveň dodal, že pozorně sleduje vývoj kolem skupiny Telegraph Group. Její majitel Hollinger International Inc uvažuje o tom, že prodá noviny Daily Telegraph a Sunday Telegraph. Představitelé Daily Mailu dnes uvedli, že by pro firmu nebylo převzetí těchto novin za 300 milionů až 400 milionů liber těžké, napsala agentura Reuters.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).