Britský Daily Mail zvýšil celoroční zisk o dvě procenta

28. 11. 2003 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská mediální společnost Daily Mail & General Trust zvýšila celoroční zisk o dvě procenta na 185,5 milionu liber, tedy zhruba 315 milionů dolarů. Firma zároveň v dnešní zprávě uvedla, že jí v říjnu po dlouhém poklesu reklamního průmyslu vzrostly příjmy za reklamu.
Fiskální rok Daily Mailu skončil 28. září. Ve výsledku nejsou zahrnuty daně, jednorázové položky a odpisy nehmotného majetku. Celoroční výsledek Daily Mailu akciový trh nepotěšil, zisk byl u dolního okraje očekávaného rozpětí. Akcie společnosti proto po zveřejnění zprávy klesly o 2,3 procenta na 609,5 pence.
Daily Mail vydává vedle stejnojmenného deníku také londýnský večerník Evening Standard. Příjmy společnosti za reklamu se v říjnu zvýšily o 1,7 procenta a celkovým trendem je mírný vzestup, uvedli manažeři Daily Mailu na tiskové konferenci. Firma ale ve výsledkové zprávě poznamenala: „Je stále příliš brzy na prohlášení, že se situace na trhu obrátila (k lepšímu).“
Reklamní trh se staví na nohy po několika letech poklesu, který britským vydavatelstvím tisku značně ztížil život. Britský trh s tiskovinami patří mezi jeden z nejvíce nasycených ve světovém měřítku, což často vede k cenovým válkám.
Daily Mail zároveň dodal, že pozorně sleduje vývoj kolem skupiny Telegraph Group. Její majitel Hollinger International Inc uvažuje o tom, že prodá noviny Daily Telegraph a Sunday Telegraph. Představitelé Daily Mailu dnes uvedli, že by pro firmu nebylo převzetí těchto novin za 300 milionů až 400 milionů liber těžké, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.