Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britské komedie před Vánoci vydělávají

Redakce MAM26. 11. 2003

Zatímco ještě počátkem listopadu plnili kina spíše fanoušci kultovní trilogie Matrix či milovníci Quentina Tarantina, předvánoční období ovládla romantika. Filmovým hitem letošních Vánoc bude zřejmě britská romantická komedie Love Actually, za níž stojí společnosti Universal Pictures, Working Title a United International Pictures.
Nová komedie, kterou distributor Bontonfilm do českých kin uvádí pod názvem Láska nebeská, již nyní láme rekordy. Během premiérového víkendu totiž v Británii, kde vydělala přes šest a půl miliónu liber, v přepočtu tedy asi 300 miliónů korun, hravě porazila nejen animovaný hit Hledá se Nemo, na kterém se spolupodílely společnosti Disney Pictures a Pixar, ale překvapivě předstihla i Matrix Revolutions studií Warner Bros. Stejný úspěch zaznamenala komedie i ve Spojených státech, kde během prvních dnů vydělala téměř šestnáct miliónů dolarů. Podle serveru BBC se Láska nebeská stane komerčně nejúspěšnější britskou komedií všech dob.
Britské mainstreamové komedie se již několik let těší vzrůstajícímu zájmu diváků celého světa. Láska nebeská je navíc režijní debut Richarda Curtise, tvůrce scénářů hned několika úspěšných filmových hitů. Curtis je podepsán pod dnes již kultovním Deníkem Bridget Jonesové, romantickým Notting Hillem, či černou komedií Čtyři svatby a jeden pohřeb.
Podle serveru BBC News je Láska nebeská, odehrávající se v předvánočním Londýně, chytrou směsí čerpající z Curtisových předchozích počinů. Curtis navíc vsadil na osvědčené tváře – v hlavní roli britského premiéra exceluje Hugh Grant, kterému nahrávají kromě jiných Liam Neeson, Emma Thompsonová, Colin Firth či vynikající Rowan Atkinson.
Komerční úspěch britských romantických komedií tkví podle serveru Media Guardian mimo jiné i ve strategické reklamní kampani stojící na nostalgické pohodové atmosféře.

Hospodářské noviny, 26.11.2003, autor: Irena Zemanová

×

Prima začne natáčet nový seriál

Starší článek

Školský pohár: prospěšná akce i reklamní tah

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více