BPM získalo Discovery Channel
TITULEK: BPM získalo Discovery Channel
Reklamu na televizním kanálu Discovery Channel bude prodávat mediální zastupitelství Big partnership media (BPM). To získalo exkluzivní obchodní zastoupení na českém a slovenském trhu. Je to již třetí kabelová TV v portfoliu BPM. Reklamu je možné umisťovat od 14:00 do 02:00 hodin, pro ČR a SR je přitom vyhrazen 3. blok v hodině, v tomto bloku poběží pouze české a slovenské reklamy. Discovery Channel je dokumentárně naučný program a v ČR a v SR si jej může naladit okolo 600 tis. domácností. Program je zaměřen především na muže s vyšším vzděláním a příjmem ve věku 20-49 let. “Rádi bychom vytvořili výhodné balíčky se všemi TV z našeho portfolia. Discovery Channel výborně zapadá do našeho portfolia časopisů orientovaných na muže, určitě přijdeme i s dalším multimediálním balíčkem Discovery Channel a magazínů,” řekl M&M ředitel BPM Jiří Lichý.