Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

BPM získalo Discovery Channel

Redakce MAM24. 11. 2003

TITULEK: BPM získalo Discovery Channel
Reklamu na televizním kanálu Discovery Channel bude prodávat mediální zastupitelství Big partnership media (BPM). To získalo exkluzivní obchodní zastoupení na českém a slovenském trhu. Je to již třetí kabelová TV v portfoliu BPM. Reklamu je možné umisťovat od 14:00 do 02:00 hodin, pro ČR a SR je přitom vyhrazen 3. blok v hodině, v tomto bloku poběží pouze české a slovenské reklamy. Discovery Channel je dokumentárně naučný program a v ČR a v SR si jej může naladit okolo 600 tis. domácností. Program je zaměřen především na muže s vyšším vzděláním a příjmem ve věku 20-49 let. “Rádi bychom vytvořili výhodné balíčky se všemi TV z našeho portfolia. Discovery Channel výborně zapadá do našeho portfolia časopisů orientovaných na muže, určitě přijdeme i s dalším multimediálním balíčkem Discovery Channel a magazínů,” řekl M&M ředitel BPM Jiří Lichý.

×

Na Slovensku nevznikne nové Rádio Hey, ani Fontána, ožijí Rebeca a Tatry

Starší článek

Lauder získal významný podíl v izraelské televizi Channel 10

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více