Automobilové oslavy

24. 11. 2003 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Automobilové oslavy
V automobilovém světě se v těchto dnech hodně slaví. Španělská automobilka Seat slaví 50. výročí, kdy ze závodu Zona Franca v Barceloně vyjel první automobil. Při zahájení výroby pracovalo v továrně jen něco málo přes 900 pracovníků, pod jejichž rukama vznikalo denně pouhých 5 vozů. Dnes SEAT zaměstnává na 14 300 lidí a z linek závodu v Martorellu sjíždí denně více než 2000 automobilů. Někdejší model SEAT 600 doslova postavil Španělsko na kola a od roku 1953 SEAT vyrobil více než 14 milionů automobilů.
Při vší úctě je to však jen zlomek toho, co vyrobil Ford. Z jeho linky sjel minulý týden 300 miliontý červený Ford Mustang. Navíc si to automobilka načasovala na rok svých stých narozenin. Stejně jako auta z fordových závodů je nesmrtelná i Fordova marketingová poučka „Můžete mít vůz jakékoliv barvy, bude-li to černá“.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.