Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ztráta Reader’s Digest se ve čtvrtletí prohloubila

Redakce MAM31. 10. 2003

Ztráta amerického vydavatelství Reader’s Digest Association se v prvním fiskálním čtvrtletí (do konce září) prohloubila na 13 milionů dolarů z pěti milionů ve stejném loňském období. Způsobil to pokles příjmů z reklamy v klíčové publikaci Reader’s Digest a nižší tržby v zahraniční divizi, uvedla firma. Ztráta za tři měsíce do 30. září tak byla pátým čtvrtletím z posledních šesti, kdy Reader’s Digest nevytvořil zisk. V přepočtu na akcii se čtvrtletní ztráta společnosti zdvojnásobila na 14 centů. Tržby Reader’s Digest klesly na 495 milionů z 517 milionů dolarů za stejné období minulého roku.
Zisk severoamerické divize Reader’s Digest se zvýšil o 14 procent díky prodeji knih a oddělení domácí zábavy. Tržby v divizi ale klesly o čtyři procenta kvůli nižším příjmům z reklamy a kvůli horšímu prodeji magazínů na novinových stáncích. Mezinárodní divizi klesly tržby o šest procent pod vlivem slabšího hospodářského růstu v zahraničí. Firma proto dodala, že zahraniční aktivity omezí včetně snížení stavu zaměstnanců, aby ušetřila na nákladech. Ve výsledku jsou zahrnuty i výdaje osm milionů dolarů kvůli penzijnímu programu a dalším jednorázovým položkám.
Společnost také uvedla, že splní ziskový cíl pro současný fiskální rok, který končí 30. června 2004. Celoroční zisk na akcii chce Reader’s Digest zvýšit na 75 až 85 centů, minulý rok firma vytvořila zisk 60 centů na akcii. Reader’s Digest také očekává, že se v příštím fiskálním roce zvýší tržby a provozní zisk proti nynějšímu finančnímu roku, napsala agentura Reuters.

×

Rolling Stones už jenom v e-marketu

Starší článek

Vydavatelství SanomaWSOY díky prodeji časopisů a novin v zisku

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více