Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk mediálního gigantu Time Warner díky televizní divizi rostl

Redakce MAM22. 10. 2003

Mediální gigant Time Warner zaznamenal ve třetím čtvrtletí letošního roku prudké zvýšení zisku díky růstu v televizní a investiční divizi. Pokles naopak postihl internetovou divizi. Čistý zisk společnosti za tři měsíce do konce září se zvýšil na 541 milionů z loňských srovnatelných 57 milionů dolarů, oznámila firma v prohlášení.
Zisk na akcii stoupl na 12 centů z jednoho centu ve třetím čtvrtletí 2002. Příjmy se zvýšily o čtyři procenta na 10,3 miliardy USD. Provozní zisk bez odpisů vzrostl o devět procent na 2,3 miliardy USD.
Za úspěchem firmy stály hlavně televizní kanály. Time Warner ovládá mimo jiné HBO a CNN a je provozovatelem druhého největšího systému kabelové televize v USA.
Internetová divize AOL se nadále potýká s poklesem počtu předplatitelů a příjmů z reklamy. Ve srovnání s druhým čtvrtletím ztratila divize 638.000 předplatitelů. Příjmy z reklamy klesly o 33 procent. Příjmy a provozní zisk se snížily i ve vydavatelské divizi, která vydává časopisy Time, Entertainment Weekly a People, napsala agentura Reuters.
Správní rada společnosti se v září rozhodla, že firma vypustí z názvu první tři písmena AOL. Původní název společnosti vznikl po spojením internetové firmy America Online a mediálního podniku Time Warner před třemi lety. Tato fúze byla největší v americké historii.

×

Oblíbené inzertní tituly

Starší článek

Novou vedoucí marketingu I.F.T. Progres je Ladislava Kosíková

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Milka

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více