Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

UPC zvýší rychlost internetu a přejmenuje službu na chello

Redakce MAM1. 10. 2003

Kabelová firma UPC od října výrazně zvýší rychlost připojení k internetu přes rozvody kabelové televize. Ceny levnějších variant služby by přitom měly zůstat stejné. Společnost nabídku připojení k internetu zároveň přejmenuje z Mistralu na chello, uvedl mluvčí UPC František Malina.
Současných zhruba 24.000 uživatelů internetu u UPC bude muset kvůli bezplatnému přechodu na chello podepsat novou smlouvu a rovněž se jim změní koncovka e-mailové adresy z @mistral.cz na @chello.cz.
Základní variantu pod názvem Home firma přejmenuje na classic a zrychlí ze současných 128/96 kbit/s na 256/96 kbit/s za stejnou cenu 1080 korun. Službu Speed nabídne pod názvem plus s rychlostí 512/128 kbit/s místo nynějších 320/96 kbit/s za nezměněných 1480 korun. Nabídka Business a Profi o rychlostech 192/128, respektive 320/256 kbit/s se sloučí v chello professional s rychlostí 768/256 kbit/s. Cena 3999 Kč je o 999 Kč vyšší než u nabídky Business a o 2001 Kč nižší než u Profi.
UPC, stejně jako další kabelová firma TES Media/Intercable, zvýšením rychlosti reagovala na zrychlení internetu prostřednictvím technologie ADSL Českým Telecomem v polovině září. Telecom zrychlil nejpomalejší nabídku na 512/128 kbit/s za ceny kolem 1200 až 1400 Kč. TES Media/Intercable zvýšila rychlost základní nabídky trojnásobně na 600/150 kbit/s, ale zdražila o 200 Kč na 1199 Kč měsíčně. Firma službu nabízí asi 2500 zákazníkům.
Česko je desátou zemí, kde se značka širokopásmového internetu chello objeví. Chello Broadband je, stejně jako UPC ČR, dceřinou firmou United Pan Europe Communication N.V. a v Evropě připojuje k internetu přes 700.000 domácností.
Součástí chella bude i neveřejný portál, který nabídne například hry, audio a video materiály nebo zprávy. “Do konce roku se soustředíme na zvyšování provozní kvality nové služby. Proces zviditelňování značky a budování obsahu nového portálu zahájíme během příštího roku,” uvedl koordinátor projektu Martin Vyklický. Firma zatím nebude zavádět limity pro přenos dat, ale do budoucna opatření nevyloučila.
UPC je největším tuzemským provozovatelem kabelové televize se zhruba 370.000 zákazníky.

-čtk-

×

AHOLD Czech Republic: Centra v Teplicích a Mladé Boleslavi prodala firma Ahold Real Estate Europe

Starší článek

Murdoch zamítl Německo

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více