UPC zvýší rychlost internetu a přejmenuje službu na chello
Kabelová firma UPC od října výrazně zvýší rychlost připojení k internetu přes rozvody kabelové televize. Ceny levnějších variant služby by přitom měly zůstat stejné. Společnost nabídku připojení k internetu zároveň přejmenuje z Mistralu na chello, uvedl mluvčí UPC František Malina.
Současných zhruba 24.000 uživatelů internetu u UPC bude muset kvůli bezplatnému přechodu na chello podepsat novou smlouvu a rovněž se jim změní koncovka e-mailové adresy z @mistral.cz na @chello.cz.
Základní variantu pod názvem Home firma přejmenuje na classic a zrychlí ze současných 128/96 kbit/s na 256/96 kbit/s za stejnou cenu 1080 korun. Službu Speed nabídne pod názvem plus s rychlostí 512/128 kbit/s místo nynějších 320/96 kbit/s za nezměněných 1480 korun. Nabídka Business a Profi o rychlostech 192/128, respektive 320/256 kbit/s se sloučí v chello professional s rychlostí 768/256 kbit/s. Cena 3999 Kč je o 999 Kč vyšší než u nabídky Business a o 2001 Kč nižší než u Profi.
UPC, stejně jako další kabelová firma TES Media/Intercable, zvýšením rychlosti reagovala na zrychlení internetu prostřednictvím technologie ADSL Českým Telecomem v polovině září. Telecom zrychlil nejpomalejší nabídku na 512/128 kbit/s za ceny kolem 1200 až 1400 Kč. TES Media/Intercable zvýšila rychlost základní nabídky trojnásobně na 600/150 kbit/s, ale zdražila o 200 Kč na 1199 Kč měsíčně. Firma službu nabízí asi 2500 zákazníkům.
Česko je desátou zemí, kde se značka širokopásmového internetu chello objeví. Chello Broadband je, stejně jako UPC ČR, dceřinou firmou United Pan Europe Communication N.V. a v Evropě připojuje k internetu přes 700.000 domácností.
Součástí chella bude i neveřejný portál, který nabídne například hry, audio a video materiály nebo zprávy. “Do konce roku se soustředíme na zvyšování provozní kvality nové služby. Proces zviditelňování značky a budování obsahu nového portálu zahájíme během příštího roku,” uvedl koordinátor projektu Martin Vyklický. Firma zatím nebude zavádět limity pro přenos dat, ale do budoucna opatření nevyloučila.
UPC je největším tuzemským provozovatelem kabelové televize se zhruba 370.000 zákazníky.
-čtk-
Podobné zprávy
Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
