Test paměti oslovil přibližně dva miliony lidí

27. 10. 2003 01:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zábavný pořad Paměť – test národa 2003 sledovaly v televizi Nova přibližně dva miliony lidí. Vyplynulo to z dat, které poskytla sama televize. Na Novu se dívala polovina lidí, kteří si v sobotu večer zapnuli televizi. Sledovanost pořadu, tedy podíl na všech potenciálních divácích, činila 23,2 procenta.
Testování krátkodobé paměti na Nově tedy vidělo asi o 400.000 lidí méně než obdobnou soutěž komerční stanice IQ test národa před pěti měsíci. Nejúspěšnějším televizním pořadem letošního roku je první díl Nemocnice na kraji města po dvaceti letech, na který v pondělí sledovaly asi čtyři miliony diváků České televize.
Přes internet se testu zúčastnilo téměř 29.000 lidí, pomocí mobilních telefonů 18.000. V květnu mobilní telefon použilo k testu svého inteligenčního kvocientu 13.366 lidí, internet využilo 22.232 diváků.
Pořad koncipovaný po vzoru zahraničních televizí uvede 1. listopadu i sesterská stanice Novy, slovenská televize Joj.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.