Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Test paměti oslovil přibližně dva miliony lidí

Redakce MAM27. 10. 2003

Zábavný pořad Paměť – test národa 2003 sledovaly v televizi Nova přibližně dva miliony lidí. Vyplynulo to z dat, které poskytla sama televize. Na Novu se dívala polovina lidí, kteří si v sobotu večer zapnuli televizi. Sledovanost pořadu, tedy podíl na všech potenciálních divácích, činila 23,2 procenta.
Testování krátkodobé paměti na Nově tedy vidělo asi o 400.000 lidí méně než obdobnou soutěž komerční stanice IQ test národa před pěti měsíci. Nejúspěšnějším televizním pořadem letošního roku je první díl Nemocnice na kraji města po dvaceti letech, na který v pondělí sledovaly asi čtyři miliony diváků České televize.
Přes internet se testu zúčastnilo téměř 29.000 lidí, pomocí mobilních telefonů 18.000. V květnu mobilní telefon použilo k testu svého inteligenčního kvocientu 13.366 lidí, internet využilo 22.232 diváků.
Pořad koncipovaný po vzoru zahraničních televizí uvede 1. listopadu i sesterská stanice Novy, slovenská televize Joj.

×

Následky bomby z Bruselu pocítíme i v Praze

Starší článek

Veletrh Erotica Sex 2003 navštívilo před 5 tisíc lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: T-Mobile

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více