Zábavný pořad Paměť – test národa 2003 sledovaly v televizi Nova přibližně dva miliony lidí. Vyplynulo to z dat, které poskytla sama televize. Na Novu se dívala polovina lidí, kteří si v sobotu večer zapnuli televizi. Sledovanost pořadu, tedy podíl na všech potenciálních divácích, činila 23,2 procenta.
Testování krátkodobé paměti na Nově tedy vidělo asi o 400.000 lidí méně než obdobnou soutěž komerční stanice IQ test národa před pěti měsíci. Nejúspěšnějším televizním pořadem letošního roku je první díl Nemocnice na kraji města po dvaceti letech, na který v pondělí sledovaly asi čtyři miliony diváků České televize.
Přes internet se testu zúčastnilo téměř 29.000 lidí, pomocí mobilních telefonů 18.000. V květnu mobilní telefon použilo k testu svého inteligenčního kvocientu 13.366 lidí, internet využilo 22.232 diváků.
Pořad koncipovaný po vzoru zahraničních televizí uvede 1. listopadu i sesterská stanice Novy, slovenská televize Joj.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).