Tarantinův Kill Bill je opět v čele žebříčku návštěvnosti kin

21. 10. 2003 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Nový film Quentina Tarantina s názvem Kill Bill vidělo během druhého víkendu jeho distribuce v českých kinech přes 33 tisíc diváků, kteří v pokladnách nechali téměř čtyři miliony korun. Umístil se v čele návštěvnosti kin, když za sebou nechal americkou komedii Božský Bruce. Otázku, co by udělali, kdyby se na jeden týden mohli stát Bohem, v ní řeší populární komik Jim Carrey a krásná Jennifer Anistonová.


Podle informací Unie filmových distributorů skončil na třetím místě Ondříčkův snímek Jedna ruka netleská. Čtvrté jsou Želary Ondřeje Trojana, které očekávají čtvrtmiliontého diváka od premiéry začátkem září.


Z domácí tvorby se umístil celovečerní debut Vladimíra Morávka Nuda v Brně na čtrnáctém místě. Na kontě této komedie je už více než 130.000 diváků.


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 9. října 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 9. října 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 9. října 2003


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 9. října 2003






Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.