„Stará“ Nemocnice se s diváky ČT1 rozloučila nejlepším výsledkem

24. 10. 2003 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Týden předtím, než na obrazovky vtrhlo nové pokračování Nemocnice na kraji města, se na televizním trhu neodehrály žádné podstatné změny. Zatímco na konci září si vedení Primy ještě mohlo gratulovat k druhému místu mezi stanicemi, v uplynulém týdnu první program České televize zvýšil náskok před druhou komerční televizí na 2,6 procenta.
Podíl ČT1 tak ve dnech 13. až 19. října činil 22,9 procenta (nárůst o 0,5 procenta), zatímco Prima spadla o jedno procento na 20,3 procenta (pokles o jedno procento). Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).
Zásluhu na stoupajícím zájmu o ČT1 si může připsat především seriál Nemocnice na kraji města, jehož poslední díl ze „staré“ řady si nenechalo ujít 31 procent diváků (6. místo v TOP 20 nejsledovanějších pořadů). To je nejlepší výsledek seriálu od zahájení vysílání na počátku června.
Nejúspěšnějším pořadem Novy se staly Televizní noviny z 19. října, které vidělo 37,3 procenta diváků. Na Primě největší oblibu získal seriál Chlapci a chlapi s 19,1procentní sledovaností. Podíl samotné Novy klesl o 0,7 procenta na 43,2 procenta. Naopak polepšila si ČT2, jejíž podíl vzrostl o jedno procento na 7,1 procenta diváků nad 15 let.

Hospodářské noviny, 24.10.2003, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.