Společnost TicketPro otevřela svou pobočku v kanadském Montrealu

24. 10. 2003 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost TicketPro, která se zabývá prodejem lístků na kulturní akce, pokračuje v expanzi na zahraniční teritoria. V pondělí 20. října zahájila provoz v Montrealu její pobočka TicketPro Kanada, která zaměstnává přibližně 20 pracovníků. Letos je to již její druhá zahraniční investice poté, co únoru otevřela zastoupení v sousedním Maďarsku, které v současné době disponuje 40 prodejními místy.
„Majitel agentury TicketPro Serge Grimaux pochází z Kanady, je logické, že jsme zamířili právě do této země,“ uvedla tisková zástupkyně společnosti Barbora Exnerová, podle které se kanadská pobočka již stala prodejcem vstupenek na mezinárodní jazzové festivaly v Montrealu nebo do několika zdejších klubů a divadel. Velikost kanadské investice přitom Exnerová odmítla uvést.
Kromě montrealské „kamenné“ pobočky TicketPro posiluje svou přítomnost na severoamerickém kontinentu prostřednictvím prodeje licencí na software pro prodej vstupenek. „Naši aplikaci Ticketsoft jsme prodali zahraničním partnerům v některých městech Spojených států – v Las Vegas, Dallasu nebo Norfolku,“ řekl Grimaux.

Hospodářské noviny, 24.10.2003, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení