Síť TV stanic Fox hledá rozvedené muže

6. 10. 2003 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tvůrci jedné z relací americké televizní sítě Fox rozbíhají celonárodní kampaň, v níž hledají muže s unikátními, tragickými nebo zábavnými příběhy při rozvodech se svými manželkami.
Producent Brian Gadinsky chce shromáždit muže s těm nejlepšími osobními zkušenostmi a představit je v relaci podobné televiznímu kvízu. Zatím se neví, zda se celé akce zúčastní i bývalé manželky mužů. Nerozhodlo se ani o cenách a pravidlech připravované show.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.