Reuters bude snižovat počet pracovníků a odstěhuje se z Fleet Street

10. 10. 2003 12:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reuters, největší světová tisková agentura, chce do roku 2005 ušetřit na provozních nákladech 636 miliónů EUR. To povede k propuštění asi 3 000 zaměstnanců. Úspory v jednotlivých úsecích měla agentura už loni. Redakce zpravodajství, která má 2 400 zpravodajců a reportérů, vloni snížila svoje náklady v porovnání s předchozím rokem o 11 % a na svoji činnost potřebovala 216 miliónů liber. Sídlo agentury se přestěhuje z londýnské novinářské čtvrti Fleet Street do obvodu úředníků na východě Londýna Canary Wharf.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.