Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ředitel ČT nenašel vhodného kandidáta pro brněnské studio

Redakce MAM22. 10. 2003

Generální ředitel ČT Jiří Janeček nenalezl žádného vhodného kandidáta, kterého by mohl Radě ČT navrhnout na pozici ředitele Televizního studia Brno. Televizní studio Brno tak bude do doby jmenování nového ředitele i nadále řídit dosavadní zástupce Radomír Kos.
Jiří Janeček členům Rady ČT svůj krok odůvodnil tím, že při rozhodování mezi třemi finalisty dvoukolového výběrového řízení nezískal plné přesvědčení, že některý z nich je skutečně vhodnou osobou pro výkon této funkce.
“Přestože jsem kladl důraz na výběrové řízení jako prostředek eliminující podezření z neprůhledného postupu, při konečném rozhodování jsem, aniž bych z požadavku průhlednosti slevoval, došel k závěru, že ještě větší důležitost musím přikládat k plné důvěře v takovou kombinaci schopností a vlastností, která dá záruku plnohodnotného zvládnutí řízení Televizního studia Brno,” uvedl generální ředitel České televize Jiří Janeček. “Tento krok činím samozřejmě při vší úctě ke schopnostem a osobním vlastnostem finalistů.”
Generální ředitel České televize Jiří Janeček vyhlásil výběrové řízení na pozici ředitele Televizního studia Brno dne 14. srpna 2003 s uzávěrkou přihlášek 1. září 2003. Výběrové řízení probíhalo dvoukolově, a to ve dnech 16. září 2003 v Brně a 23. září 2003 v Praze. Z druhého kola vzešli tři kandidáti.
“Hledání nejvhodnějšího kandidáta pro tento důležitý post dále pokračuje, žádný svůj tip na konkrétní osobnost zatím v hlavě nechovám,” zakončil Jiří Janeček.

-mav-

×

Novou vedoucí marketingu I.F.T. Progres je Ladislava Kosíková

Starší článek

Soud zprostil novináře Zukala obžaloby z křivého obvinění

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více