Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prima v 39. týdnu předstihla ČT1

Redakce MAM2. 10. 2003

Soukromá stanice Prima v minulém týdnu narušila tradiční pořadí na televizním trhu, když předběhla první program veřejnoprávní České televize (ČT) o 1,3 procentního bodu. Celodenní podíl Primy činil v uplynulém 39. týdnu 21,93 procenta, což bylo o 2,5 bodu více, než o týden dříve. Podíl ČT1 byl 20,59 procenta, vzrostl o několik desetin. Tradičním vůdcem trhu zůstala Nova s podílem 43,55 procenta, tedy o dva body méně než před týdnem. ČT2 klesl podíl o jedno procento na sedm procent.
Údaje na základě peoplemetrového měření a výzkumu firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO).
Nejsledovanějším pořadem týdne byly opět Televizní noviny na Nově. Vidělo je, podobně jako předchozí týden, až 2,8 milionu lidí. Na ČT1 tradičně zvítězilo další pokračování seriálu Jaroslava Dietla z roku 1981 Nemocnice na kraji města. K obrazovkám usedly sledovat osudy primáře Sovy až dva miliony diváků. Prvenství si ve sledovanosti na Primě udržel seriál Chlapci a chlapi, další díl vidělo asi 1,7 milionu diváků. Na ČT2 zaujal nejvíce lidí pořad o homosexuální menšině Pod duhovou vlajkou, sledovalo jej přes 500.000 lidí.
V hlavním večerním vysílacím čase si Nova pohoršila o dvě procenta na 45,51 procenta. ČT1 se naopak podíl zvýšil o necelý procentní bod na 22,03 procenta a Prima zvýšila podíl o tři procentní body na 21,87 procenta. Druhý kanál veřejnoprávní televize sledovalo večer v průměru 5,35 procenta lidí.

-čtk-

×

Portál Napster znovu na scéně

Starší článek

EK se zajímá o práva na televizní přenos britské Premier League

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více