Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Podíl Novy na trhu ve 3. čtvrtletí mírně stoupl na úkor ČT1

Redakce MAM6. 10. 2003

Komerční stanice Nova měla ve třetím čtvrtletí letošního roku na televizním trhu celodenní podíl 43,64 procenta, což bylo o procentní bod více než v dubnu až červnu. První program veřejnoprávní televize si naopak ve srovnání s druhým čtvrtletím o bod pohoršil na 21,37 procenta. Celodenní podíl televize Prima se vrátil nad hranici dvaceti procent, když vzrostl na 20,15 z 19,73 procenta.
Druhému kanálu veřejnoprávní televize podíl poklesl o půl procentního bodu na 7,76 procenta, vyplynulo z výzkumu ATO- Mediaresearch. ČTK data poskytly televize.
Pro třetí čtvrtletí je typické, že zájem diváků o televizi v souvislosti s prázdninami a letním počasím klesá. Jak dříve uvedla média, zatímco počátkem roku se lidé dívali na televizi v průměru 258 minut denně, na začátku léta se tato doba snížila téměř o hodinu a půl na 172 minut.
Čas prázdnin je zpravidla obdobím televizních repríz. Týdenním žebříčkům nesledovanějších pořadů ve třetím čtvrtletí proto vévodilo především zpravodajství.
K Televizním novinám stanice Nova usedlo až 2,8 milionu lidí, v průměru komerční zprávy sledovalo více než 2,2 milionu diváků. Televizní noviny jsou zároveň nejúspěšnějším pořadem Novy za leden až září. Největší zájem o ně byl v prvním čtvrtletí, kdy k nim v průměru usedalo 3,2 milionu lidí. V posledních třech měsících měl na Nově kromě zpráv úspěch zářijový pořad Zlatá mříž, který vidělo téměř 2,4 milionu lidí.
Nejsledovanějším pořadem třetího čtvrtletí na ČT1 byl počátkem prázdnin uvedený film Marie Poledňákové Jak dostat tatínka do polepšovny. Kromě zpravodajských Událostí bylo dlouhodobějším letním hitem České televize opakování seriálu Jaroslava Dietla z roku 1981 Nemocnice na kraji města. Některé jeho díly zaujaly až dva milionu lidí. Televize na podzim premiérově uvede pokračování této série.
Prima přilákala nejvíce diváků starším českým seriálem z vojenského prostředí Chlapci a chlapi. Koncem září jeden z dílů vidělo 1,7 milionu lidí. Stal se tak nejsledovanějším pořadem Primy za první tři letošní čtvrtletí.

-čtk-

×

Slovenská televize: dluhy klesají, sledovanost roste

Starší článek

Venezuelské úřady zasáhly proti soukromé televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více