Plovajko po aeroliniích míří do Novy

21. 10. 2003 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Novým mluvčím komerční televize Nova bude Daniel Plovajko (28), který dříve působil jako mluvčí Českých aerolinií. Oznámila to televize. Plovajko vystřídá na pozici Petra Kostku. Ten řekl, že ukončení svého působení ve funkci inicioval sám a dohodnul se na něm s vedením televize.
Na Nově zatím Kostka dle svých slov zůstane, aby usnadnil Plovajkovi nástup. O své další profesní budoucnosti bude včas informovat, dodal.
Kostka se k odchodu rozhodl proto, že považuje svou misi v přechodném období Novy za skončenou. Loni v létě si v Nově rozdělily vliv skupiny PPF a MEF Holding. Mluvčím Novy byl Kostka od prosince loňského roku.
Plovajko nedávno skončil na postu mluvčího aerolinek poté, co se novým prezidentem a předsedou představenstva stal bývalý ministr obrany Jaroslav Tvrdík. Ten vystřídal na nejvyšším postu v aeroliniích Miroslava Kůlu.

Hospodářské noviny, čtk, 21.10.2003, autor: (abo)

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.