Peugeot má nové šéfy marketingu a obchodu
Ve společnosti Peugeot Česká republika s.r.o. došlo v září ke změnám ve struktuře organizace managementu. Funkci obchodního a marketingového ředitele nově zastávají Jêrome-Pierre Bonamy (ředitel marketingu) a Alexej Kiriakovský (ředitel obchodu). Obě dvě pozice byly původně zastoupeny jednou osobou. Nová struktura organizace managementu umožní značce stát se opravdovým partnerem své obchodní sítě a zároveň poskytnout svým zákazníkům kvalitní služby. Pozice obchodního ředitele byla záměrně obsazena Čechem. Původní pozici obchodního a marketingového ředitele zastával Georges-Henri Chambaud, který se vrací do společnosti Automobiles Peugeot ve Francii.
Jêrome-Pierre Bonamy (48 let), nový ředitel marketingu společnosti Peugeot, pracoval před příchodem do České republiky jako odpovědný pracovník projekčního oddělení na Exportním ředitelství Automobiles Peugeot pro Evropu v Paříži. Diplom získal na Institutu studií mezinárodních vztahů a Institutu průmyslové strategie v Paříži a zároveň získal titul M.B.A. v Centru dalšího obchodního vzdělávání v Paříži. Celou svoji profesionální kariéru zasvětil světu obchodu a marketingu v mnohonárodních společnostech jako jsou Mercedes Benz, General Electric, Ciba Geigy a od roku 1997 začal pracovat pro PSA Peugeot Citroën Automobiles.
Alexej Kiriakovský (36 let), nový ředitel obchodu, doposud zastával funkci zástupce obchodního a marketingového ředitele. Ve společnosti Peugeot ČR pracuje od roku 1997, předtím zastával funkci ředitele dealerství Škoda a Seat ve Dvoře Králové n. Labem. V oboru pracuje jedenáct let. Kiriakovský vystudoval obor automatizované systémy řízení na VŠZ.
-zem-