Pětidenní Invex otevřel brány

6. 10. 2003 11:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na brněnském Výstavišti začal pětidenní mezinárodní veletrh informačních a komunikačních technologií Invex. Zúčastní se ho zhruba 650 vystavovatelů. Nově se v Brně objevily firmy z Norska, Jihoafrické republiky a Spojených arabských emirátů. Silná je například účast společností z Tchaj-wanu, řekl manažer veletrhu Tomáš Uherek.
Invex po poledni oficiálně otevře ministr informatiky Vladimír Mlynář, který poté sehraje exhibiční duel v počítačové hře s šéfem firmy Microsoft Jiřím Devátem. Šampionát počítačových her je součástí veletrhu. Letos se na 400 počítačích utká na 500 hráčů.
Největším vystavovatelem v části Classic nově rozčleněného Invexu je firma Microsoft, v části Business zase Český Telecom. Na zahajovacím galavečeru předá dnes Vladimír Mlynář Cenu ministra informatiky za významný přínos k rozvoji informační společnosti.
Odborníky čeká na veletrhu řada konferencí, mimo jiné také tradiční setkání antivirových společností a informace o aktuální situaci ve výskytu škodlivých kódů. V pavilonech G1 a G2 budou v části Invex Business jednat pozvaní zástupci firem bez přístupu veřejnosti. Společnosti budou mít nově možnost využít po dobu akce ke své prezentaci ocenění Křišťálový disk, které získají nejlepší exponáty již dnes večer.
„Na Invexu bude k vidění kolem 40 firem z jihovýchodní Asie a necelých sedmdesát přímo z Brna,“ uzavřel Uherek s tím, že velmi zajímavým tématem letošního Invexu je bioinformatika.
Pavilon Z hostí část veletrhu Invex Home s nabídkou koncovým uživatelům, například DVD domácí kino. Pavilon Y obsahuje nabídku bezdrátových technologií projektu WiFi LiFe 2003 a způsoby jejich praktického využití.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.