Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Opoziční poslanci v Rusku protestují proti cenzuře v médiích

Redakce MAM16. 10. 2003

Ruští opoziční poslanci kritizují rozhodnutí tamních veřejných televizních stanic nevysílat před prosincovými parlamentními volbami v přímém přenosu politické debaty. Média tak reagují na novelu volebního zákona, která výrazně omezuje svobodu tisku během volební kampaně. Poslanec a číslo tři na kandidátce komunistické strany Nikolaj Charitonov přímo obvinil vládu, že chce “zavést cenzuru”, aby zabránila levicovým silám porazit prokremelskou stranu Jednotné Rusko. “Příště přijde vysílání fotbalových zápasů ze záznamu, ze kterého budou vystřiženy záběry s ‘nevhodným’ chováním, a vysílání zpráv z předešlého dne,” řekl agentuře AFP Boris Naděždin z liberálního Svazu pravicových sil. Podle Sergeje Ivaněnka z reformního hnutí Jabloko má vláda strach, aby některá prohlášení nepoškodila v očích veřejnosti její obraz. Jabloko proto hodlá navrhnout změny v novele volebního zákona, které by vymezily formu televizních debat. Novela volebního zákona, kterou schválil letos v létě ruský parlament, výrazně omezuje svobodu tisku v předvolebním období. Zakazuje především vysílání těch informací o kandidátovi, které přímo “nesouvisí s jeho profesními aktivitami”. Médiu, které zákon dvakrát poruší, hrozí pokuta a zákaz činnosti až do voleb.
Podle Borise Timošenka z nadace Glasnosť, která se zasazuje o svobodu projevu, se rozhodnutím o nevysílání živých debat televize “pokoušejí chránit”. Volební kampaň před parlamentními volbami, které se uskuteční 7. prosince, začne 10. listopadu a skončí 5. prosince.

×

Mlynář: Stát v příštím roce vybere provozovatele digitální TV

Starší článek

Albrightová nevystoupí na Nově, ale na ČT v Krásných ztrátách

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Milka

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více