Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ondříčkova novinka v čele žebříčku; Želary třetí

Redakce MAM7. 10. 2003




Film Jedna ruka netleská producenta a režiséra Davida Ondříčka, který běží už třetí týden v českých kinech, je stále na prvním místě aktuálního žebříčku návštěvnosti. Od premiéry ho podle informací Unie filmových distributorů zhlédlo přes 176 tisíc diváků, kteří v pokladnách kinosálů nechali více než osmnáct milionů korun.


O minulém víkendu Ondříčkův snímek zabodoval čtyřiceti tisíci diváky. Téměř třiadvacet tisíc jich zhlédlo americkou akční komedii Mizerové II, jejíž premiérové uvedení odsunulo Trojanovy Želary na třetí místo. Tento snímek, k němuž scénář napsal podle předlohy Květy Legátové Petr Jarchovský, bude podle rozhodnutí domácí filmové akademie usilovat o nominaci na Oscara. Zatím ho v kinech vidělo přes 164 tisíc lidí.


Jako čtvrtý se umístil dobrodružný snímek Piráti z Karibiku s podtitulem Prokletí Černé perly. Na své konto nasbíral během šesti týdnů více než 215 tisíc návštěvníků. Z domácích titulů se vedle Ondříčkovy a Trojanovy novinky v první dvacítce umístila i Morávkova Nuda v Brně na třináctém a Troškův Kameňák na šestnáctém místě.


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 25. září 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 25. září 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 25. září 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 25. září 2003


-čtk-



×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 25. září 2003

Starší článek

Soud: Výpověď bývalého šéfa zpravodajství Bohuše je neplatná

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více