Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ondříčkova novinka stále vede žebříček; Želary druhé

Redakce MAM1. 10. 2003




Film Jedna ruka netleská producenta a režiséra Davida Ondříčka, který běží druhý týden v českých kinech, zůstává na prvním místě aktuálního žebříčku návštěvnosti českých kin. Vidělo ho za dva týdny již 113.000 lidí, kteří na vstupném utratili téměř 12 milionů korun. Jen o víkendu jich přišlo přes 40.000, z toho 13.000 v Praze.


Nedávná filmová novinka Ondřeje Trojana a Petra Jarchovského Želary byla v uplynulých dnech podle informací Unie filmových distributorů druhá nejnavštěvovanější. O víkendu ji vidělo bezmála 19.000 návštěvníků kin, celkem již přes 134.000 lidí. Tržby dosáhly 14 milionů korun.


Jako třetí se umístil film Liga výjimečných, následovaný americkým dobrodružným filmem Piráti z Karibiku, který už za pět týdnů zhlédlo na 200.000 lidí.


Mezi stálicemi první dvacítky nejnavštěvovanějších snímků jsou filmy Kašlu na lásku, Terminátor 3 s Arnoldem Schwarzeneggerem a Loupež po italsku. Z domácích titulů lákají stále Pupendo a Nuda v Brně, které se v žebříčku drží už řadu měsíců. Pupendo vidělo celkem 776.000 lidí, ovšem o minulém víkendu jen asi 1500.


-čtk-


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 18. září 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 18. září 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 18. září 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 18. září 2003






×

Disney: Reklamní trh je po nedávném poklesu nyní silný

Starší článek

AHOLD Czech Republic: Centra v Teplicích a Mladé Boleslavi prodala firma Ahold Real Estate Europe

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více