Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

O šéfovi brněnského studia ČT bude jasno do 14 dní

Redakce MAM7. 10. 2003

O novém šéfovi brněnského studia České televize by měla Rada ČT rozhodnout na zasedání za dva týdny. Generální ředitel veřejnoprávního média Jiří Janeček radě za 14 dní předloží jméno kandidáta, kterého vybere ze tří postupujících vzešlých z pondělního kola výběrového řízení. Informoval o tom Janeček.
Výběrová komise zvolila tři kandidáty ze sedmi. Jejich jména Janeček nesdělil. V následujících 14 dnech by měl dle svého dřívějšího vyjádření Janeček absolvovat s každým s postupujících pohovory.
Sedm zájemců z 21 postoupilo do užšího výběru koncem září. Mezi postupujícími byli prozatímní šéf a televizní odborář Radomír Kos, šéfdramaturgyně hudebního a divadelního vysílání v Brně Marie Kučerová, programový šéf brněnského studia Jiří Florián, pověřený šéf výroby studia v Brně Jan Lederer, editor pořadu Toulavá kamera v Brně Petr Tomíček, nezávislý producent Ivan Štefka a majitel reklamní agentury Mars Vítězslav Kopřiva.
Dřívějšího šéfa brněnského studia Zdeňka Drahoše odvolal počátkem roku tehdejší prozatímní ředitel televize Petr Klimeš. Po odvolání Drahoše na jaře prošlo brněnské studio personálním zemětřesením. Odvoláni byli šéfové ekonomiky a výroby, odešel také šéfredaktor. Drahoš studio řídil asi deset let, v posledním období jej jeho odpůrci kritizovali, že nenakládá s majetkem televize hospodárně.

-čtk-

×

Reportér Sky New, který si v Iráku počínal nekorektně, mrtev

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 25. září 2003

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více