Novým šéfredaktorem Strategie Jan Kučmáš

10. 10. 2003 15:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým šéfredaktorem marketingového časopisu Strategie bude od 20. října Jan Kučmáš (31). Vystřídá Vladimíra Bystrova, který se rozhodl po tříletém působení v této funkci vydavatelství opustit. Informovala o tom firma Sanoma Magazines Praha, která Strategii vydává. Kučmáš pracoval v letech 2000 až 2003 ve společnosti Eurotel Praha jako šéf firemní komunikace. V devadesátých letech působil jako redaktor a editor v řadě českých tištěných periodik a ve zpravodajství České televize. Bystrov informoval, že na odchodu ze Strategie se s vydavatelstvím dohodl v létě. Rozhodl se vrátit do marketingové komunikace. Pracovat bude nyní v agentuře Bison & Rose. Sanoma Magazines Praha je součástí finského mediálního koncernu SanomaWSOY. V tuzemsku vydává časopisy Vlasta, Květy, Story, Ring, Překvapení, Praktická žena, Puls, BM, Men’s Health, Living a National Geographic. Z odborných titulů jsou to časopisy zaměřené na marketing Strategie a na zdravotnictví Zdravotnické noviny, Sestra a Postgraduální medicína.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.