Novou vedoucí marketingu I.F.T. Progres je Ladislava Kosíková

22. 10. 2003 14:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou vedoucí marketingu společnosti I.F.T. Progres se stala Ladislava Kosíková (32). Ve firmě, která je významným tuzemským výrobcem a dodavatelem informačních systémů, vystřídala Žanetu Dezortovou (28).
„Ladislava Kosíková bude mít na starost tvorbu a realizaci marketingového plánu, komunikaci s médii a odbornou veřejností a zajišťování marketingových projektů,“ uvedlo ve zprávě zaslané ČTK vedení společnosti.
Kosíková dříve pracovala v oddělení marketingu a public relations Českého rozhlasu Olomouc, kde její hlavní pracovní náplní byla tvorba komunikačních strategií, průzkum trhu, mediální spolupráce a komunikace s veřejností.
Přerovská společnost I.F.T. Progres se zaměřuje na vývoj, implementaci a správu informačních systémů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.