Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Novou vedoucí marketingu I.F.T. Progres je Ladislava Kosíková

Redakce MAM22. 10. 2003

Novou vedoucí marketingu společnosti I.F.T. Progres se stala Ladislava Kosíková (32). Ve firmě, která je významným tuzemským výrobcem a dodavatelem informačních systémů, vystřídala Žanetu Dezortovou (28).
“Ladislava Kosíková bude mít na starost tvorbu a realizaci marketingového plánu, komunikaci s médii a odbornou veřejností a zajišťování marketingových projektů,” uvedlo ve zprávě zaslané ČTK vedení společnosti.
Kosíková dříve pracovala v oddělení marketingu a public relations Českého rozhlasu Olomouc, kde její hlavní pracovní náplní byla tvorba komunikačních strategií, průzkum trhu, mediální spolupráce a komunikace s veřejností.
Přerovská společnost I.F.T. Progres se zaměřuje na vývoj, implementaci a správu informačních systémů.

×

Zisk mediálního gigantu Time Warner díky televizní divizi rostl

Starší článek

Ředitel ČT nenašel vhodného kandidáta pro brněnské studio

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více