Novou reklamní agenturou Oskara je Kaspen
Reklamní agentura Kaspen zvítězila ve výběrovém řízení na reklamní agenturu Českého Mobilu, provozovatele sítě Oskar. “Všechny agentury prezentovaly velmi profesionální práce. Vítězný tým nás přesvědčil především schopností přinášet chytré a neotřelé nápady. Snahou dívat se na komunikaci očima zákazníka a ochotou vyzkoušet si všechny služby na vlastní kůži. Kaspen je svou duší jako Oskar, mladá úspěšná firma, která se chce stále rozvíjet a má odvahu hledat a chuť zkoušet nové cesty. Těším se na příjemné a oboustranně zajímavé partnerství,” uvedl v tiskové zprávě Gary McGuire, ředitel reklamy Oskara. Kaspen již nyní začíná pracovat na vytváření reklamní strategie Oskara a od ledna 2004 bude zajišťovat Oskarovy nadlinkové kampaně.
Český Mobil do tendru pozval sedm agentur vedle českých TBWA, Kaspen, AdWood a Tanagra to byly zahraniční agentury – londýnská pobočka Fallon, holandská StraberryFrog a britská Mustoes. Mobilní operátor nehledal full servis, ale dodavatele pro nadlinkovou komunikaci. Poté, co se Oskar rozešel s agenturou McCann-Erickson, na reklamě spolupracoval s Danem Růžičkou a jeho agenturou AdWood. Podle monitoringu společnosti ACNielsen investoval Český Mobil loni 2002 491 mil. Kč (kromě venkovních ploch).
-gs-
Podobné zprávy

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu
