Novou Nemocnici na ČT1 viděly 4 miliony diváků

21. 10. 2003 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

První díl nového seriálu Nemocnice na kraji města po dvaceti letech lámal na prvním programu České televize rekordy v žebříčku sledovanosti. V pondělí večer k němu usedlo 3,96 milionu diváků zvědavých na novou sérii, která navazuje na seriál Jaroslava Dietla z přelomu 70. a 80. let. Vyplynulo to z údajů, které České televize.
První díl se tak stal bezkonkurenčně nejsledovanějším pořadem České televize v letošním roce. Ve sledovanosti předběhl i tradičního favorita, Televizní noviny na Nově, jejichž nejúspěšnější vydání letos vidělo až 3,7 milionu lidí.
Nových třináct dílů Nemocnice natočil Hynek Bočan podle scénáře Petra Zikmunda.
K televizním obrazovkám ČT1 v pondělí usedlo 46,8 procenta dospělé populace a 14,1 procenta dětí ve věku od čtyř do 14 let. „Přednost nové Nemocnici před ostatní televizní nabídkou dalo 77 z každé stovky dospělých a 59 z každé stovky dětí,“ vyčíslila televize.
Nových třináct dílů navazuje na nedávno odvysílanou původní sérii. Poslední část dvacetidílné Dietlovy Nemocnice na kraji města zhlédlo 2,62 milionu dospělých a 120.000 dětí.
Zájem o první díl volného pokračování Nemocnice rostl s věkem. Začátek nového seriálu zajímal spíše lidi s vyšším vzděláním a více ženy než muže. „Ovšem shodně u obou kategorií jde o letos nejsledovanější pořad vysílaný Českou televizí,“ uzavřela výčet televize.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení