Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Německá ZDF plánuje spolupráci s New York Times

Redakce MAM14. 10. 2003

Veřejnoprávní stanice ZDF v současnosti jedná o kooperaci s americkým deníkem The New York Times. Smlouva má být uzavřena v listopadu.
Takzvaná transatlantická spolupráce se má orientovat na několik úrovní. Co se zpravodajství a publicistiky týče, televize a deník si chtějí nejen vyměňovat informace, ale navzájem si zpřístupnit i své archivy. ZDF se má také podílet na nákupu práv a společných produkcích s New York Times Television, což je společnost vlastněná ze sta procent zmíněným deníkem. Ta byla založena v roce 1995 a upozornila na sebe řadou vynikajících dokumentů. Dnes vlastní v USA osm kanálů a plánuje expanzi v oblasti elektronických médií.
Některé ze snímků, které New York Times Television vyrobila, například Mortal Enemies (Smrtelní nepřátelé) získaly Emmy. Zmíněný snímek ji obdržel v letošním roce – popisuje život Jásira Arafáta a Ariela Šarona.

Hospodářské noviny, 14.10.2003, autor: (mkr)

×

Ullrichova hodnota na reklamním trhu je vysoká

Starší článek

Redaktoři Inpulsu se s vydavatelstvím nedohodli, dostali výpověď

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více