Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Němci jsou nespokojní se strukturou a obsahem TV zpravodajství

Redakce MAM10. 10. 2003

Podstatně méně informací o násilí na Blízkém východě a o stranických akcích by v televizním zpravodajství přivítala víc než třetina oslovených Němců. Vyplývá to z průzkumu veřejného mínění hamburského časopisu tv Hören und Sehen. Třetina respondentů si přeje méně zpráv o násilí všeobecně, ještě o 7 % víc by uvítalo méně informací o blízkovýchodním násilí. 34 procent dotázaných pociťuje přetlak informací ze stranických sjezdů a podobných akcí a 31 procent považuje i frekvenci zpráv z USA za příliš častou. Pětině diváků jsou lhostejné i pravidelné informace o situaci na nejdůležitějších burzách. Více než čtvrtina diváků by na obrazovkách ráda viděla méně boxu. I závodů Formule 1 je prý v televizi příliš. Podobný postoj zaujali respondenti i k sportovním dalším odvětvím – jezdectví, lednímu hokeji a plavání (15, 14 a 13 % hlasů). Jedinou výjimkou zůstává fotbal, kterého je na obrazovkách podle názoru více než čtvrtiny dotázaných (28 %) stále málo. Třetině německých diváků v televizním programu chybí podrobné informace o situaci na trhu práce, vysoké procento má i výzkum a technika, konkrétně zprávy o úspěších medicíny by přivítalo 28, o nových objevech 26 a o vynálezech 21 % oslovených. Téměř pětinu respondentů zajímají návrhy nových zákonů. Průzkum ukázal i rozdílné priority mužů a žen. Osmnáct % dotázaných mužů chce vědět víc o hospodářských prognózách, ženy to zajímá podstatně méně (13 %). Naopak, 15 procent žen by chtělo ještě zvýšit relace o „klepech“ ze společnosti. Pro 13 % žen je jich ale už nyní příliš. U mužů by si více podobných relací přála 4 % a za nadměrný považuje současný stav až 19 % dotázaných. Fotbal a problematiku terorizmu na obrazovkách zase odmítá značná část žen (20 a 25 %), zatímco muži si v obou těchto případech přejí komplexní informace (38 a 24 %).

-tasr-

×

Reuters bude snižovat počet pracovníků a odstěhuje se z Fleet Street

Starší článek

Průzkum GECM: Obchodníci se chystají rozšířit prodejní prostory

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více