Nejoblíbenějšími rozhlasovými herci Cibulková a Soukup

6. 10. 2003 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Nejoblíbenějšími herci, kteří ke svým posluchačům promlouvají na rozhlasových vlnách, jsou Vilma Cibulková a Pavel Soukup. Stali se vítězi ankety Neviditelný herec aneb Nejpopulárnější herecký výkon na vlnách Českého rozhlasu 2002/2003. Oba převzali ocenění během zábavného programu v pražském Divadle U hasičů.
Na druhém místě skončili v letošním sedmém ročníku ankety Ivana Valešová a Viktor Preiss, třetí byli Blanka Bohdanová a Jan Hartl. Nejúspěšnější rozhlasovou hrou se stala dramatizace Vějíře lady Windermerové od Oscara Wilda v režii Markéty Jahodové. Čerství vítězové jsou pravidelnými hosty na pomyslných stupních vítězů, jejich hlasy se posluchačům líbí dlouhodobě. V loňské anketě byla Cibulková druhá a Soukup třetí.
Do ankety, vyhlášené Českým rozhlasem a týdeníkem Rozhlas, přišlo 3874 hlasů. Lidé mohli vybírat z celkem 25 nominovaných herců a hereček, kteří ve školním roce 2002/2003 ztvárnili role v rozhlasových hrách či četbách na pokračování. Více hlasů lidé poslali do ženské kategorie, kde její vítězka dostala 442 hlasů, zatímco první z umístěných mezi muži obdržel 308 hlasů.
Program z Divadla U hasičů vysílal 4. října v přímém přenosu Český rozhlas 2 – Praha. Herci s moderátorem Tomášem Slámou vzpomínali na své první setkání s rozhlasem. „Starší bratr přinesl jednou domů krystalku a to byl daleko větší zázrak než pozdější přijímače. To byla hrouda jakési hmoty, po které se putovalo tenounkým drátkem a najednou to začalo hrát. To byl pro mě zázrak,“ zasnil se Pavel Soukup.
I u Cibulkových měli dlouhá léta jen „velké dřevěné rádio s mnoha světýlky“, televize do mnoha domácností přišla až daleko později. „Maminka mě v kojeneckém věku u rádia přebalovala,“ vzpomínala herečka, a vysvětlovala tak svůj pozitivní vztah k rozhlasu. „Rádio byl společníkem našeho dětství, jednu z prvních vzpomínek mám na to, jak ležím u rozhlasu a poslouchám nedělní pohádku,“ řekl Viktor Preiss.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.