Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na trhu televizí si polepšily ČT1 a Prima

Redakce MAM16. 10. 2003

Na televizním trhu si v uplynulém 41. týdnu mírně polepšily první kanál veřejnoprávní České televize a soukromá stanice Prima. Celodenní podíl ČT1 na diváckém trhu činil 22,42 procenta, což bylo o 1,4 procentního bodu více než o týden dříve. Prima přidala půl bodu na 21,33 procenta. Celodenní podíl nejsledovanější televize Nova se snížil o dvě desetiny na 43,94 procenta. Podíl ČT2 klesl o 1,3 bodu na 6,05 procenta. Vyplynulo to z peoplemetrového měření firmy Mediaresearch, výsledky zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO).
Obdobnými směry se vyvíjely i tržní podíly kanálů v hlavním vysílacím čase, i když posuny byly znatelnější. ČT1 posílila pozici o necelé dva body na 23,60 procenta, Prima o bod na 21,58 procenta. Večerní podíl vůdce trhu Novy se snížil na 45,95 z 47,05 procenta. ČT2 si pohoršila na 4,42 procenta ze šesti.
Nejsledovanějším pořadem týdne byly tradičně Televizní noviny Novy, vidělo je až 3,1 milionu lidí. První místo se nezměnilo ani na ČT1, obsadil je předposlední díl seriálu Jaroslava Dietla z roku 1981 Nemocnice na kraji města. Pokračování série sledovalo asi 2,3 milionu lidí. Jak uvedla ČT, poslední díl tento týden zhlédlo až 2,6 milionu diváků. O osmé opakování seriálu měly podle ČT zájem především ženy a lidé s vyšším vzděláním, diváků také relativně přibývalo s věkem. Nyní televize uvede novou sérii.
Na Primě zůstal jedničkou další starší český seriál Chlapci a chlapi. Pokračování vidělo téměř 1,7 milionu diváků. Druhý kanál ČT zaujal nejvíce pořadem Tělo na prodej, ke kterému usedlo přes půl milionu lidí.

×

Změny ve vydavatelství Economia

Starší článek

Řetězce čelí konkurenci i svým problémům

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více